یانا پوسکالا: سبک فیلم های ایرانی آرام و شاعرانه است

یانا پوسکالا: سبک فیلم های ایرانی آرام و شاعرانه است

مهمان ویژه سی و پنجمین جشنواره فیلم کوتاه تهران و رئیس بخش بین الملل بنیاد فیلم فنلاند گفت: از سبک فیلم های ایرانی خوشم آمد و به نظرم شاعرانه بود و نحوه گذر زمان فیلم ها به آرامی است و به تدریج به لحظات اوج نزدیک می شود.

به گزارش ستاد خبری سی و پنجمین جشنواره فیلم کوتاه تهران، یانا پوسکالا مهمان ویژه بخش بین الملل سی و پنجمین جشنواره فیلم کوتاه تهران و رئیس بخش بین الملل بنیاد فیلم فنلاند درباره میزان شناخت خود از فیلم ها و فیلمسازان کوتاه ایرانی گفت: من در جلسات پیچینگ شرکت کردم و با توجه به فیلم ها و عکس هایی که از سبک فیلم های ایرانی دیدم خوشم آمد و به نظرم شاعرانه بود و نحوه گذر زمان فیلم ها به آرامی است و به تدریج به لحظات اوج نزدیک می شود.
مسئول ارتقای بین المللی و پروژه های فرهنگی فیلم های بلند داستانی ادامه داد: من اینجا بودم که تمام این وجوه را در فیلم های ایرانی ببینم و آشنایی پیدا کنم. اینجا پر از جوانان مشتاق ساخت فیلم هستند و خیلی شلوغ و پر رفت و آمد است.
پوسکالا افزود: من اینجا هستم تا اگر توانستم برای سال آینده از کمپانی های دیگر که فنلاندی هستند، کمک بگیرم تا با یکدیگر همکاری مشترک داشته باشیم و این یکی از هدف های اصلی ام برای حضور در ایران است.
رئیس بخش بین الملل فیلم فنلاند درباره شوق جوانان ایرانی نسبت به فیلمسازی گفت: جوانان اینجا خیلی مشتاقند و دوست دارند فیلم هایشان در جشنواره های دیگر شرکت کنند و دنبال پخش کننده یا تولید کننده ای هستند که با آن ها همکاری کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *