کارگردان تیزر جشنواره مطرح کرد: تیزری با پروداکشن سنگین و حال‌و‌هوایی متفاوت

کارگردان تیزر جشنواره مطرح کرد: تیزری با پروداکشن سنگین و حال‌و‌هوایی متفاوت

بهمن اَرک ایده اصلی تیزر جشنواره سی‌و‌چهارم را براساس «حرکت سینما» عنوان کرد و گفت: ساخت این نماهنگ از لحاظ تولید و پروداکشن بسیار سنگین بود.

 

به گزارش ستاد خبری سی‌و‌چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، بهمن اَرک، کارگردان تیزر این دوره از جشنواره در گفت‌وگو با ستاد خبری، با اشاره به اینکه پیشنهاد ساخت تیزر از سوی ستاد جشنواره مطرح شد، گفت: ابتدا طرح اولیه نماهنگ این دوره از جشنواره را ارائه کردم و پس از موافقت با آن ساخت آن آغاز شد.

وی با بیان اینکه تیزر سی‌و‌چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران حال‌و‌هوایی متفاوت از سال‌های گذشته دارد، عنوان کرد: ایده اصلی ساخت این نماهنگ براساس «حرکت سینما» در نظر گرفته شده است و استفاده از المان‌هایی که تداعی‌کننده زندگی، رنگ و نور است از ویژگی‌های این تیزر است.

اَرک ضمن اشاره به این‌که ساخت این تیزر به لحاظ پروداکشن و تولید بسیار سنگین بود، عنوان کرد: پیش‌تولید این نماهنگ در مدرسه ملی سینما آغاز و لوکیشن آن نیز که نمایی از تهران قدیم است در همان مکان در نظر گرفته شد. در روند تولید نیز از حمایت‌های مدرسه ملی سینما  و انجمن سینمای جوانان بهره‌مند بودیم.

کارگردان «سیمین سینمای ایران» در پایان گفت: ساخت این تیزر سه روز زمان برد و دو هفته نیز تدوین و جلوه‌های ویژه آن به طول انجامید.

سی‌و‌چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران ۲۵ تا ۳۰ مهرماه سال‌جاری برابر با ۱۷ تا ۲۲ اکتبر ۲۰۱۷ به دبیری سیدصادق موسوی در پردیس سینمایی  ملت برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *