با وجود بیش از چهل روز تا پایان مهلت ثبت نام؛ ثبت ۳۹۷۸ فیلم کوتاه در بخش بین‌الملل جشنواره فیلم کوتاه تهران

با وجود بیش از چهل روز تا پایان مهلت ثبت نام؛ ثبت ۳۹۷۸ فیلم کوتاه در بخش بین‌الملل جشنواره فیلم کوتاه تهران

مدیر امور بین‌الملل انجمن سینمای جوانان ایران خبر از ثبت ۳۹۷۸ فیلم کوتاه از سراسر جهان تا کنون در بخش بین‌الملل سی‌و‌چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران داد. این درحالی‌ست که هنوز بیش از ۴۰ روز به پایان مهلت ارسال آثار، زمان باقی مانده‌است.

به گزارش روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، محمد فهیمی، مدیر امور بین‌الملل انجمن سینمای جوانان ایران، گفت: ثبت نام فیلم‌های کوتاه بخش بین‌الملل سی‌و‌چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران از نیمه اسفندماه سال گذشته آغاز شده و تا کنون ۳۹۷۸ فیلم کوتاه از بیش از ۱۰۰ کشور جهان برای رقابت در این جشنواره ثبت نام کرده‌اند.

وی ادامه داد: از این تعداد فیلم، بخش داستانی بیشترین فیلم و بخش‌های تجربی، مستند و انیمیشن به ترتیب رده‌های بعدی را به خود اختصاص داده‌اند. همچنین بیشترین تعداد فیلم‌های کوتاه ثبت نام شده به ترتیب از آمریکا، هند، اسپانیا، انگلستان، برزیل، فرانسه، آلمان، ایتالیا، روسیه و کانادا بوده‌اند.

فهیمی افزود: مهلت ثبت نام فیلم‌های کوتاه بخش بین‌الملل این دوره از جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، ۳۰ژوئن برابر با ۹تیرماه سال‌جاری پایان می‌یابد.

سی‌و‌چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به دبیری سیدصادق موسوی، پاییز سال‌جاری برگزار خواهد شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *